loading...
سایت بازی کشتی کج
admin بازدید : 162 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (26)

 

کشتی گیرانی که انتخاب نشدند

 

 

 

 

کشتی گیرانی که انتخاب شدند

 

 

منجر هایی که انتخاب نشدند

 

دوستان عزیز میتوانید هر کشتی گیری که دوست دارید رو انتخاب کنید یا اگر مایل به مسابقه نیستید میتوانید منجر شوید

 

قوانین بازی:

1-هر کس فحاشی کند مسابقه رو میبازد

2-هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نیست

شیوه مسابقه:

شیوه مسابقه به صورت مشت و لگد و اینهاست برای رها شدن از پین شدن باید بگین کیک و همینطور بازی ادامه می یابد تا یک نفر برنده شود

 

برای ثبت نام کلیک کنید


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رایبک در تاریخ 1392/12/27 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

اها لطفا زود تر صاحبان کمربندارو بگو یا مسابقه ای بذار بین 4 کشتی گیر برتر سر کمربند دبلیو دبلیو ای ممنون اها تازه لطفا زود تر پرپویو ها هم شروع کن دیگه و لطفا صاحب کمربند سنگین وزن هم مشخص کن بازم ممنون

این نظر توسط رایبک در تاریخ 1392/12/27 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

پس کی مسابقات شروع میشه شما مسابقاتو ترتیب دادین همش میگین چهارشنبه هفته بعد زود باشین دیگه لطفا چهارشنبه این هفته مسابقاتو شروع کن
پاسخ : مسابقات قرار بود شروع بشه شما اون رو نیومدید فقط سه نفر اومدن و تشکیل نشد

این نظر توسط ایمان در تاریخ 1392/12/26 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

سلام من میخوام تو مجازی شما با نام زک بولتر عضو شم راستی من پسر خاله ی برایان مجازیتون هستم منو منیجر اون بکنید
پاسخ : باشه به دنیل براینم بگو بیاد

این نظر توسط اميرحسين خدامهري در تاریخ 1392/12/21 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

من بيگ شو رو ميخوام
لطفا من رو بذارين تو اسمك دان
پاسخ : باشه حتما

این نظر توسط Randal در تاریخ 1392/12/18 و 11:05 دقیقه ارسال شده است

سلام محراب.من امیر تو wwe-chat هستم.امیرگلد و اینجا با اسم رندی اورتن ثبت نام کردم.

رمز اتاق کشتی کج mikichat چیه؟
پاسخ : دوست عزیز من مدیر اینجا هستم محراب جنرال منجر است

این نظر توسط Elise در تاریخ 1392/12/16 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

ست رولینزو میخوام
پاسخ : باشه

این نظر توسط محراب در تاریخ 1392/12/16 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

دین امبروس رو من میخوام لطفا
پاسخ : باشه ممنون

این نظر توسط cm punk در تاریخ 1392/12/15 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

سی ام پانک رو می خوام
پاسخ : باشه

این نظر توسط رایبک در تاریخ 1392/12/08 و 15:15 دقیقه ارسال شده است

سلام کی مسابقات شروع میشه بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : هفته دیگه چارشنبه 21 ام

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1392/12/07 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

منم دوست ندارم تو مجازی تو باشم اگه اینجوره منو خط بزن
نامردشکلک
پاسخ : آقا جون من چه جوری بگم کمک نمی خوام مرسی ممنون تشکر دستت درد نکنه اجرت با سید شهدا کمک نمیخوام خوب


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 3,676